dijous, 4 de març de 2010

III Jornada de Treballs i Projectes de Recerca a Lleida

Divendres, 26 de febrer vaig assistir amb la meva tutora del Treball de Recerca, la Dolors Molins, a la III Jornada de Treballs i Projectes de Recerca que es feia als edificis del campus universitari de Cappont a Lleida. La jornada s’adreçava, sobretot, a l’alumnat de 1r de Batxillerat.
Vaig fer la meva presentació en power point i també em vaig endur el treball imprès perquè poguessin veure com l’havia elaborat. Bàsicament, el meu treball és la novel·la que jo mateixa he fet, a partir de reescriure un vell i breu relat, titulada El que jugava amb foc i el que jugà brut, i la seva anàlisi posterior, Pas a pas i bona lletra. Exposar davant d'un grup de persones desconegudes aquell treball que t’ha costat tant esforç i dedicació i que, després de la presentació, s'interessin per com va sorgir la idea, et facin preguntes sobre el contingut, sobre el procés... és molt reconfortant. A més a més, crec que el fet de poder assistir a aquest tipus de jornades és molt interessant per a l'alumnat de 1r de Batxillerat ja que escoltar l'experiència i els consells d'una persona gairebé de la mateixa edat que ha passat pel que estàs a punt de passar ajuda bastant i tranquil·litza molt, i també poden aparèixer noves idees per a fer el propi treball.
Alba Viñes, 2n Batx.